Gastro_Zsuzsi 2012.07.17. 20:13

Pizzás csiga

csiga.JPG

Ezt a tészta-szüleményt a tepsiből kimaradt pizza tésztából kreáltam. A maradék pizza tésztát kinyújtottam, megkentem olíva olajjal, kecsappal, megszórtam darabokra vágott gépsonkával, pizza fűszerekkel. Ezután feltekertem, és ujjnyi szeleteket vágtam belőle. Megfordítottam, reszelt sajttal megszórtam, és forró sütőben 15-20 perc alatt ropogósra sütöttem. Hidegen is kiváló. Pizza tészta receptemet keresd itt a weblapomon.

A bejegyzés trackback címe:

https://gastrozsuzsi.blog.hu/api/trackback/id/tr864662976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása